Jongerendag 2019

jongerendag-PH

Graag willen we jullie uitnodigen voor de Jongerendag 2019.

Afgelopen maart moesten we de geplande dag helaas annuleren vanwege te weinig aanmeldingen. Hopelijk komt de nieuwe datum en plaats beter uit voor jullie! Het zal plaatsvinden op zaterdag 12 oktober in Utrecht. Er is bewust gekozen voor een centrale plaats in Nederland die eenvoudig te bereiken is met eigen vervoer én openbaar vervoer.

Het programma is vooral gericht op fun en interactie. Dus geen dag vol presentaties, maar lekker actief bezig zijn en kletsen met andere jongeren met pulmonale hypertensie.

Het programma is als volgt:

10.00 uur
Ontvangst met koffie/thee en iets lekkers.
Locatie: Bakkerij Neplenbroek, Ella Fitzgeraldplein 14, 3543 EP Utrecht (in winkelcentrum Terwijde)

11.00 – 13.00 uur

Segway/Oxboard clinic

Tijdens deze clinic ga je de fijne kneepjes van Segway/Oxboard-rijden leren. Hoe kom je er op, hoe kom je vooruit, hoe maak je bochten en hoe hou je het onder controle? Allemaal onderdelen die aan bod komen tijdens de clinic, die begeleid wordt door een professional met ervaring met mensen met PH. Natuurlijk breng je deze kennis ook in de praktijk op een uitgezet parcours.
Locatie: Waterwin sportzaal, Musicallaan 100, 3543 BT Utrecht

13.15 uur

Na alle inspanning is het tijd voor een lunch!
Locatie: Restaurant Dengh, Enghlaan 17, 3543 BD UtrechtHet is ongeveer 15 minuten lopen vanaf de Waterwin sportzaal, maar er kan ook met eigen vervoer naartoe worden gereden. Uiteraard is meerijden ook een optie (graag aangeven bij inschrijving).

Ben je klaar met lunchen, maar nog lang niet uitgekletst? Geen probleem, blijf lekker hangen enpraat gezellig bij!

Zin om te komen?

Meld je dan nu aan via een mail aan:
ebru@stichtingpulmonalehypertensie.nl

Aanmelden is mogelijk tot 1 oktober.

Als je nog vragen hebt, kun je die natuurlijk ook via een mailtje stellen

De dag is gratis te bezoeken voor jongeren met PH die donateur zijn van Stichting Pulmonale Hypertensie. Aan mensen die geen donateur zijn vragen wij een bijdrage van 15 euro. Dit bedrag kan overgemaakt worden (voor 6 oktober) op rekeningnummer NL17 RABO 0129 1846 40 t.n.v. Stichting PHA.

Met vriendelijke groet,

Ebru Sasirdi

namens het bestuur vanStichting Pulmonale Hypertensie ebru@stichtingpulmonalehypertensie.nl

06-48 21 91 48