Donateur worden

De Stichting Pulmonale Hypertensie (PAH Nederland) is dé belangenorganisatie voor mensen met pulmonale hypertensie in Nederland. Als donateur heb je toegang tot alle informatie en kun je deelnemen aan uiteenlopende activiteiten die we organiseren. Ook kom je eenvoudig(er) in contact met mensen die pulmonale hypertensie hebben. En dat voor slechts € 25,00 per jaar.

Alle voordelen op een rij

Door lid/donateur te worden van de stichting steun je het werk van de stichting en krijg je zelf:

• Welkomstpakket met daarin in onder andere de huisartsenbrochure met medische informatie over pulmonale hypertensie en de infographic waarbij pulmonale hypertensie kort en bondig wordt uitgelegd.
  • Vier keer per jaar het informatieve magazine Papillon.
  • Mogelijkheid tot gratis deelname aan de activiteiten van de stichting, zoals onder andere de landelijke informatiedag en contactdagen.
  • Mogelijkheid om je aan te melden voor de besloten Facebookgroep ‘pulmonale hypertensie, lotgenoten’. Zo kun je eenvoudig in contact komen met mensen met dezelfde aandoening.

Donatie opzeggen?

Je kunt je donatie op ieder gewenst moment opzeggen. Als je wilt stoppen met doneren kun je een mail sturen aan penningmeester@stichtingpulmonalehypertensie.nl of telefonisch contact opnemen met onze ledenadministratie (tel: 072-79 20 781).