Andy Voordouw Toernooi

Datum: 19-05-2024 Tijd: 10:00 - 17:00

Op 1e Pinksterdag, 19 mei, wordt aan de groene zoom bij VVBODEGRAVEN het jaarlijkse Andy Voordouw toernooi georganiseerd. Dit bijzondere evenement vindt voor de 12e keer plaats en staat geheel in het teken van herdenking, sportiviteit en het ondersteunen van het goede doel.

Ter Nagedachtenis aan Andy
Het Andy Voordouw toernooi is opgezet ter nagedachtenis aan Andy, die op 18-jarige leeftijd is overleden aan pulmonale hypertensie. Deze dag is niet alleen een eerbetoon aan Andy maar ook een gelegenheid om bewustzijn te creëren rondom deze aandoening. Het toernooi begint om 10.00 uur en biedt een mooie gelegenheid voor teams om deel te nemen aan een sportieve en leuke dag. Teams kunnen zich inschrijven voor een bedrag van 50 euro per team, bestaande uit 7 spelers. De opbrengst van de inschrijvingen, evenals de verkoop van versnaperingen en de loterij, zal volledig worden gedoneerd aan Stichting Pulmonale Hypertensie. Het succes van het Andy Voordouw toernooi is mede te danken aan de genereuze steun van lokale winkeliers die prijzen en versnaperingen belangeloos sponsoren. Hierdoor kunnen alle opbrengsten direct ten goede komen aan het goede doel.

Doe Mee en Draag Bij!

Wil je deelnemen aan dit prachtige evenement? Schrijf je team dan snel in! Neem contact op met Mike via 06-14439878 of Richard via 06-46240450 om je team aan te melden. Alle vrijwilligers zetten zich belangeloos in om deze dag tot een succes te maken.

Voor de Kleintjes

Naast het sportieve aspect is er ook genoeg te beleven voor de jongste deelnemers. Er is een springkussen aanwezig en een speciale kinderloterij om de kleintjes te vermaken. Voor de muzikale omlijsting van de dag zorgt zanger Dennis Raterman, die met zijn optreden voor extra sfeer zal zorgen.

Kom Gezellig Langs!

Dus kom gezellig langs aan de groene zoom bij VVBODEGRAVEN, koop een lootje, eet een broodje en draag bij aan een mooie opbrengst voor Stichting Pulmonale Hypertensie. Samen kunnen we deze dag tot een groot succes maken en een verschil maken voor mensen die getroffen zijn door pulmonale hypertensie. Tot dan!

Locatie;

Groene Zoom 2, 2411 SL Bodegraven