Hoop door Onderzoek bij PH, webinar deel 2. Door PHA (USA)

Datum: 14-12-2023 Tijd: 20:00 - 21:00

Hoop door onderzoek in Pulmonale Hypertensie: Klinisch onderzoek 14 december

De Pulmonary hypertension Association (USA) , samen met de Fundación Contra la Hipertensión Pulmonar, nodigt je uit voor de PHA Live Webinar-reeks, “Hoop door Onderzoek bij Pulmonale Hypertensie.” Deze tweedelige webinar-reeks, uitgezonden in het Engels en Spaans, zal ingaan op belangrijke ontwikkelingen in klinisch onderzoek naar pulmonale hypertensie en het proces van medicijnontwikkeling.

Sprekers:

Matt J. Granato, LLM, MBA; Alejandro Cruz, MD; Eric Austin, MD, MSc; Maria Jesus del Cerro Marin, MD, PhD; en Enrique Carazo Mínguez, voorzitter van FCHP.

Deze webinar biedt een blik op het klinische onderzoeksproces, inclusief overeenkomsten en verschillen voor deelname van volwassenen en kinderen. De sprekers zullen veelbelovende klinische onderzoeken bespreken die op stapel staan en hoe patiënten kunnen deelnemen.

Inschrijven kan door op de afbeelding te klikken: