🌟 Gezocht: Gedreven bestuurslid voor Stichting Pulmonale Hypertensie! 🌟

Ben jij gepassioneerd, betrokken en klaar om het verschil te maken? Stichting Pulmonale Hypertensie nodigt je uit om deel uit te maken van ons toegewijde bestuur en onze missie te ondersteunen. Als bestuurslid bij onze stichting zul je een essentiële rol spelen in het vertegenwoordigen van de belangen van PH-patiënten en het bevorderen van bewustwording en wetenschappelijk onderzoek.

ℹ️ Over ons:
Bij Stichting Pulmonale Hypertensie draait alles om mensen die leven met pulmonale hypertensie (PH) en hun directe omgeving. We voorzien mensen van informatie, organiseren bijeenkomsten, waaronder een jaarlijkse informatiedag en we zijn de stem van PH patiënten in ziekenhuizen en andere (inter)nationale organisaties. Daarnaast stimuleren we wetenschappelijk onderzoek en ondersteunen we dit met sponsorbijdragen.

🌐 Profiel:

• Je bent een teamspeler.
  • Je weet wat er in de samenleving speelt en vertaalt dat naar praktische bestuurlijke uitgangspunten.
  • Je communiceert helder, je kan klankbord zijn voor medebestuursleden
  • Je hebt een HBO denkniveau.
  • Kennis van professionele organisaties in de gezondheidszorg is een pre.
  • Bekendheid met PH en het leven met PH strekt ook tot aanbeveling
  • Discreet omgaan met interne informatie

🌟 Jouw verantwoordelijkheden kunnen onder andere zijn:

• Medebeheer van sociale media
  • Medebeheer ledenadministratie
  • Medebeheer van het magazine “Papillon”
  • Mede begeleiden en organiseren van contactmiddagen
  • Medeorganisator landelijke informatiedag

Om hoeveel uur per week gaat het?

De bestuursvergaderingen zijn deels live, deels online. De frequentie van de vergaderingen is gemiddeld eens per 6 tot 8 weken. Daarnaast wordt een tijdsinvestering verwacht van gemiddeld 4 uur per week. De vergaderingen vinden doorgaans overdag plaats.

🤝 Wat bieden we je?
Een mogelijkheid om betekenisvol te kunnen zijn voor mensen met PH en hun directe omgeving. Je krijgt de mogelijkheid nieuwe ervaringen op te doen en blijft op de hoogte over interessante ontwikkelingen met betrekking tot pulmonale hypertensie. Het is een vrijwilligersfunctie op landelijk niveau.

💼 Onkostenvergoeding?

Uiteraard vergoeden we je reiskosten.

📞 Reageren?
Wil je graag bestuurslid worden bij stichting Pulmonale Hypertensie? Stuur dan een mail aan bestuurslid  Korrie de Koning: korrie@stichtingpulmonalehypertensie.nl Voor meer informatie kun je contact opnemen met Louise Bouman (voorzitter) via 06-36197754 of Korrie de Koning (bestuurslid) via 06-22016745. We beantwoorden graag al je vragen!

Laten we samen een positief verschil maken voor mensen met PH!

🌼 #PH #samenvooruit